La construcció del món en cada notícia
Volem que els nostres fills siguen ciutadans crítics? Comencem per nosaltres!
Dimecres 24 de Febrer des de la Comissió Audiovisual, realitzarem la 2a Sessió del Taller Audiovisual per a Pares, Mares i Docents, al Pare Català.
Mitjançant unes activitats pràctiques experimentarem una Lectura crítica de les notícies que veiem tots els dies. Coneixerem el funcionament d’una redacció i quins criteris s’utilitzen per a decidir que es noticia. De la ma de Victòria Masó, periodista i mare també del Pare Català, experimentarem com es fabrica una notícia i com funciona la industria periodística espanyola.
Tot això amb l’Objectiu de donar pautes per a compartir amb els nostres fills una aproximació madura i crítica dels noticiaris i de l’actualitat.
Us esperem el dimecres 24 de Febrer, a la Biblioteca a partir de les 17:30 h. Duració aproximada 2 hores