La Fundació Sambori, dins del marc de la 5a MiCe (Mostra Internacional de Cinema Educatiu), ha convocat el III Premi Audiovisual Sambori-MiCe 2017 on participen tres curtmetratges del nostre alumnat.
També s’atorgarà un PREMI DEL PÚBLIC per cada categoria. A continuació vos mostrem com podeu fer per votar-nos.
Aquests treballs són el resultat del treball encentat ara fa ja dos anys per la comissió audiovisual de portar l’aprenentatge audiovisual a l’aula. Gràcies a la col·laboració de diverses mestres d’infantil i primària i al treball de pares i mares especialitzades, l’any passat es varen realitzar les primeres produccions audiovisuals. Durant tot l’any s’han realitzat activitats prèvies, mostrant als alumnes què hi ha darrere del món de la imatge.
En els tallers, els xiquets i les xiquetes participants han pogut aprendre a construir càmeres, conèixer els inicis dels pioners cinematogràfics, les històries primitives de les cavernes i sobretot, crear les seues pròpies històries. Especialment ressenyable ha estat la creació d’un curtmetratge pels mateixos alumnes de 2nB de primària mitjançant la tècnica de Stop Motion, en base a un guió, personatges, decorats i una realització creada per ells mateixos i que és un dels vídeos que participen en el premi (el tercer de la llista que ara vos mostrem).
Heu d’accedir a cadascú dels curts que a continuació vos llistem i donar-li al “m’agrada” en Youtube. Aquests són els vídeos:
Retroenllaç: Arriba la V Mostra Internacional de Cinema Educatiu (MICE 2017) | AMPA PARE CATALÀ