La comissió d’audiovisuals de l’AMPA del Pare Català participarà dimarts 13 de desembre de 2016 al MUVIM (València) a les Trobades de Cinema Breu, Curt Creixent.
Curt creixent és una trobada sobre el curtmetratge i la seua difusió en l’àmbit del País Valencià. Enguany dediquem la segona edició a parlar de les possibilitats educatives dels curts, que són moltes.
Pel matí convoquen els professionals del cinema i de la docència a la jornada de debat. I de vesprada faran dues sessions obertes al públic on educadors i festivals compartiran les seues experiències didàctiques amb curts.
La comissió d’audiovisuals participarà a la Presentació d’experiències didàctiques amb curts a càrrec dels educadors que tindrà lloc de 16 a 18 hores.
Tota la informació està disponible a la web www.curtcreixent.org i al següent flyer (punxa per descarregar-lo).
