Benvolgudes i benvolguts,
El Col·legi Públic Pare Català està de celebració.
Aquest curs escolar, l’escola vol commemorar dos aniversaris molt importants per a tota la seua gran comunitat educativa, la present i totes les passades: els 35 anys del naixement del centre educatiu i els 25 anys de l’inici en ell de l’escolarització en valencià gràcies a la posada en funcionament de la primera línia d’immersió lingüística en la nostra llengua.
Des de l’escola es pretén que aquesta celebració siga una ocasió per a:
- Fomentar la participació de tothom en les diverses activitats que s’hi programen.
- Compartir el sentiment de formar part d’una comunitat educativa amb molt de passat, però també amb un present i un futur ben il·lusionant.
Per tot això, s’ha creat una Comissió encarregada d’organitzar tot un programa d’activitats i actes que al llarg del curs ens convidaran a compartir aquesta doble celebració. Aquesta Comissió està oberta a les aportacions de professorat, alumnat i mares i pares, actuals i antics, així com de diverses entitats de Benimaclet que s’han volgut sumar a la commemoració.
Ací teniu la primera cita, a la qual voldríem convidar-vos ben cordialment
La Comissió Organitzadora de la Celebració del 35_25